Gładkie rezultaty od drzwi do drzwi. Budując silny wizerunek, stronę internetową oraz strategię Social Media dla Polskiego startup’u z branży wykończeń wnętrz.

Lokacja: POLSKA
Wykonanie: 2020

270% zwrotu z inwestycji

Ogromne zainteresowanie ofertą od 1 tygodnia

5 partnerów zdobytych
w ciągu pierwszego miesiąca

Zadanie

Polski przemysł budowlany wyceniany jest na 25 miliardów złotych, z których 20% skupia się wokół specjalizacji wykończenia wnętrz. Mimo, iż wydawać się może, że jest to duża kwota, trudno jest nowo—powstałym firmom zdobyć w niej swój udział. Codziennie powstaje w tej branży kilka nowych przedsiębiorstw. Naszym zadaniem było stworzenie silnej marki od samego początku istnienia Novative. Budowa solidnego fundamentu do budowania autorytetu i zdobywania zaufania klientów pomoże Novative konkurować z o wiele większymi firmami.

Rozwiązanie

Podczas naszej współpracy przygotowaliśmy strategię tworzenia marki oraz wykreowaliśmy wizerunek odwzorowujący wizję założyciela i nakierowujący ją na pozyskiwanie docelowych klientów. Nowo powstała przyjazna kultura i energetyczna, pewna siebie osobowość zwiększy postrzeganą wartość Novative i pozwoli im zdobyć zaufanie Wielkopolskich właścicieli nowych domów i mieszkań. Po budowie wizerunku, nasz wstępny zakres prac został rozszerzony o stworzenie funkcjonalnej strony internetowej oraz przygotowanie strategii social media by zwiększyć świadomość marki wśród lokalnych klientów.

Rezultat

Od czasu powstania w sierpniu 2020 Novative udało się zdobyć 5 strategicznych partnerów w 1 miesiącu. Dzięki temu będą oni mogli zaoszczędzić sporo kosztów materiałów oraz dotrzeć do szerszej grupy konsumentów w krótszym czasie. Zainteresowanie ich ofertą również rozpoczęło się bardzo szybko, bo już od pierwszego tygodnia, w którym pojawili się zarówno w sieci jak i w sąsiedztwie. Dzięki naszej pomocy osiągnęli już 270% zwrot z pierwotnej inwestycji, a to jeszcze nie koniec, ponieważ wciąż pracujemy razem.

Zakres prac

– Diagnoza i analiza projektowa
– Strategia Marki
– Nazewnictwo
– Wizerunek i System identyfikacji wizualnej
– Materiały drukowane
– Katalog usług
– Uniformy i okleina pojazdów
– Projekt i wdrożenie strony www
– Strategia social media

Novative okleina pojazdu firmowego
szpachlowanie novative

„Brandman design stworzyło silny, profesjonalny wizerunek naszej firmy dając nam niesłychane zasoby pewności siebie. Tym bardziej, że zaraz po ukończeniu projektu zostaliśmy obsypani telefonami w sprawie projektów”

Krzysztof rzymek - założyciel

Przyjazne innowacje

Od samego początku projektu położyliśmy spory nacisk na zrozumienie klienta docelowego uświadamiając tym samym młodemu przedsiębiorcy jak ważne jest zrozumienie kim są ich klienci. Wiedza na temat ich motywów, wyzwań życia codziennego oraz wyobrażenie na temat tego jak wygląda ich dzień pomoże nam nie tylko zdefiniować jak przedstawić ofertę, by ich zainteresować ale również podpowie nam jak wyglądać powinien ton komunikacji Novative.

Wspólnie z założycielem stworzyliśmy nazwę dla ich marki—Novative. Od pierwszego razu gdy klienci ją usłyszą, skojarzą ją napewno z innowacjami. Może nie wprowadzają oni nowych produktów na rynek, ale napewno będą mieli wpływ na to jak postrzegane są młode firmy wykańczające wnętrza.

Novative wychodzi prosto do klienta i wprowadza bardzo przejrzysty proces rozpoczęcia i prowadzenia projektów. Ujęliśmy to w całej identyfikacji firmy stawiając na prosty krój pisma i minimalną ilość elementów dekoracyjnych.

Wybrana tablica stylu „Ostre detale”

Ostro, precyzyjnie, energetycznie

Głównym atutem Novative jest duża dbałość o detale i to jak wykonywać prace zgodnie ze sztuką budowlaną, oczywiście korzystając z najlepszych materiałów. Sprawia to, że wykluczają oni wszelkie poprawki, tak często kojarzone z wykonywaniem prac budowlanych przez młode, niedoświadczone firmy.

Chcieliśmy więc ująć ten właśnie aspekt nadając ich wizerunkowi ostry, solidny charakter. Do wykonania logotypu użyliśmy pierwszej litery nazwy firmy i „wycięliśmy” z niej górną część formując kształt diamentu. Cały symbol pochylony jest w prawo co wprowadza nieco dynamiki i symbolizuje energię, jako iż cały zespół Novative składa się z młodych osób o bardzo pozytywnym temperamencie.

Jako główny kolor brandowy wybraliśmy intensywną żółć i nazwaliśmy ją Cyber Yellow. Dlaczego tak? Mimo, iż firma prosperuje w branży budowlanej, jest ona bardzo nowoczesna i korzysta z wszelkich udogodnień technologicznych i wyłącznie z nowoczesnych narzędzi. Nadaliśmy tej żółci silny odcień dodając do niej nieco pomarańczy, co ma podkreślać energie oraz kreatywność.

paleta kolorow Novative z puszka farby w brandowym kolorze
Ksiega marki Novative, mockup z ksiega znaku i stylu brandu novative
Katalog projektow wnetrz novative
Galeria z plakatami promujacymi Novative

Proste rozwiązania na budowanie świadomości

Najprostszym, a jednocześnie jednym z najbardziej efektywnych sposobów na budowanie świadomości marki jest stworzenie okleiny pojazdu jak również koszulek, które dumnie nosić będą pracownicy. Profesjonalny i spójny wizerunek marki, niezależnie od miejsca w którym ją napotykamy, podkreśla jakość wykonywanych usług i silną pozycję na rynku. Zdecydowaliśmy się na stworzenie 2 kolorów koszulek—białe do prac malarskich i czarne do pozostałych. Na obu wariantach widnieje nazwa firmy wraz z chwytliwymi hasłami, wzmagającymi zapamiętywalność. Oklejone pojazdy rzucają się w oko, co również pomaga firmie zdobywać nowe sąsiedztwa.

Uniformy pracownikow Novative
Front i tyl firmowego busa Novative
Wizytowki Novative na zoltym tle

Papier ma wciąż znaczenie

I choć żyjemy w erze cyfrowej papier wciąż uważany jest za podstawę w branży budowlanej. Faktury, dokumenty projektowe, kosztorysy, umowy no i oczywiście wizytówki wciąż wręczane są klientom w formie papierowej. Dlatego tak ważne było dla nas stworzenie rzucającej się w oko papeterii. Stworzyliśmy dna Novative zestaw materiałów do druku, które pozwolą im wyróżniać się na tle konkurencji i wyjść daleko przed inne świeżo wstępujące na rynek przedsiębiorstwa. Która firma ma czas i chęci na dbanie o klienta z każdej strony? Na pewno nowoczesna, na pewno Novative.

Kask ochronny z logo novative
Rzut z wizytowkami Novative na betonowej posadzce
Segregator Novative z faktura w srodku
List do klienta od Novative

Strona nakierowana
na użytkowników

Nowoczesna, funkcjonalna strona, wyglądająca dobrze niezależnie od urządzenia, na którym jest przeglądana to obowiązek. Stworzyliśmy więc piękną i bardzo prostą w użytkowaniu stronę w WordPress’ie przekazującą czym zajmuje się Novative, oraz tłumaczącą w jaki sposób spełnia marzenia swoich klientów.

Prace nad stroną rozpoczęliśmy od zebrania informacji o firmie oraz dopieszczenia szczegółów na temat ich procesu pracy. Zadbaliśmy o pozytywne doświadczenia użytkowników tworząc przejrzysty, prosty layout. Ustaliliśmy priorytety odnośnie podstron oraz elementów menu, po to by strona przedstawiała firmę w rzetelny sposób i bez zbędnych rozpraszaczy uwagi.

Witrynę połączliśmy również z systemem CRM, który posłuży jako baza do przyszłych kampanii marketingowych.

Novative szkielet strony i interakcje
Urzadzenia ze strona Novative

Gdzie jeśli nie
Na insta I fejsie?

Założyciel Novative ma dopiero 27 lat, bazę jego klientów stanowić będą kontakty pozyskane przez partnerów, z którymi udało im się nawiązać już współpracę jak również koledzy i znajomi, którzy ukończyli już dawno szkoły, budują domy i zakładają rodziny. A w jaki sposób dotrzeć do nich i do ludzi, których oni znają jeśli nie na Instagramie i Facebook’u? Te platformy były dla nas oczywiste, dlatego przygotowaliśmy całą oprawę graficzną profili Novative na IG i FB jak również stworzyliśmy szablony dla przyszłych postów. Pozostało tylko napisać content, pyknąć kilka zdjęć z projektów i ruszyć na podbój Social Media.

Konto Novative na instagram

Nie zwlekaj

Umocnij swą pozycję
Już teraz